Andebu Sparebank har Vestfolds mest fornøyde bankkunder. Nå søker vi en ny rådgiver til vårt kundesenter i Andebu. Som rådgiver i vårt kundesenter vil du være i førstelinjen i kundekontakt, og skal lytte og yte effektiv kundeservice, ta initiativ, og motivere og veilede kunden til bruk av digitale tjenester.
Egenskaper vi synes er viktig for stillingen:
- Motiveres av kontinuerlig utvikling og læring
- Tar raskt i bruk nye prosesser og løsninger
- Har gode kommunikasjonsferdigheter og opptrer profesjonelt
Sentrale oppgaver blir å ivareta alle henvendelser, fysisk, pr mail og tlf. Det er viktig for banken å ha gode relasjoner med både eksisterende og potensielle kunder. Eksempler på arbeidsoppgaver er:
- Salgsaktiviteter og møtebooking
- Rådgiving i hverdagsøkonomi, forsikring, sparing og lån
- Oppfølging av digitale kjøpshenvendelser / vedlikehold av kontantautomater
Vi ønsker oss en person som har glede av å gi service og bidra til salg av bankens produkter, er selvstendig og alltid villig til å lære mer. Det er viktig at du er ryddig i alt du foretar deg og liker ansvar og kontakt med kunder. Imøtekommende og vennlig personlighet.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3 års relevant høyere utdanning, gjerne erfaring som finansiell rådgiver og som skadeforsikringsrådgiver
- Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Fint også med lokal kunnskap og relasjoner
Som en del av teamet i Andebu sparebank vil nyte du godt av konkurransedyktige betingelser som lønn, pensjon, forsikring mm. Gode muligheter for videreutvikling og autorisasjoner innen fagområdet.
Spørsmål om stillingen kan rettes til teamleder i kundesenteret, Karin Moland på tlf. 452 24 049.
Send inn en søknad i dag. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.