Andebu Sparebank har Vestfolds mest fornøyde bankkunder. Nå søker vi en ny rådgiver til vårt kundesenter i Andebu. Som rådgiver i vårt kundesenter vil du være i førstelinjen i kundekontakt, og skal lytte og yte effektiv kundeservice, ta initiativ, og motivere og veilede kunden til bruk av digitale tjenester.

Egenskaper vi synes er viktig for stillingen:

  • Motiveres av kontinuerlig utvikling og læring
  • Tar raskt i bruk nye prosesser og løsninger
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter og opptrer profesjonelt

Sentrale oppgaver blir å ivareta alle henvendelser, fysisk, pr mail og tlf. Det er viktig for banken å ha gode relasjoner med både eksisterende og potensielle kunder. Eksempler på arbeidsoppgaver er:

  • Salgsaktiviteter og møtebooking
  • Rådgiving i hverdagsøkonomi, forsikring, sparing og lån
  • Oppfølging av digitale kjøpshenvendelser / vedlikehold av kontantautomater

 

Vi ønsker oss en person som har glede av å gi service og bidra til salg av bankens produkter, er selvstendig og alltid villig til å lære mer. Det er viktig at du er ryddig i alt du foretar deg og liker ansvar og kontakt med kunder. Imøtekommende og vennlig personlighet.

 

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3 års relevant høyere utdanning, gjerne erfaring som finansiell rådgiver og som skadeforsikringsrådgiver
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Fint også med lokal kunnskap og relasjoner

 

Som en del av teamet i Andebu sparebank vil nyte du godt av konkurransedyktige betingelser som lønn, pensjon, forsikring mm. Gode muligheter for videreutvikling og autorisasjoner innen fagområdet.

Spørsmål om stillingen kan rettes til teamleder i kundesenteret, Karin Moland på tlf. 452 24 049.
Send inn en søknad i dag. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.